Dieta zaczyna się w głowie

dieta ketogeniczna online kobieta podczas skoku - zdrowa aktywno┼Ť─ç

Cz─Östo jest tak, ┼╝e chcemy schudn─ů─ç, ┼╝e si─Ö sobie nie podobamy i jeste┼Ťmy prze┼Ťwiadczeni, ┼╝e jak schudniemy to wszystko si─Ö zmieni, b─Ödziemy ┼éadniejsi, m─ůdrzejsi i bardziej kochaniÔÇŽ.

Nie Moi Drodzy!!!

Wszystko zaczyna si─Ö w g┼éowie! Twoja w┼éasna akceptacja siebie jest najwa┼╝niejsza! Od tego powiniene┼Ť zacz─ů─ç. Co nie znaczy, ┼╝e masz nie pracowa─ç nad sob─ů i nad swoimi nawykami. Je┼╝eli nie dasz sobie przyzwolenia, na zmiany to ┼╝adna dieta nie pomo┼╝e! Musisz wiedzie─ç, czego pragnie Twoje wn─Ötrze. Co od siebie oczekujesz? Czy jeste┼Ť gotowy do zmian? Zastan├│w si─Ö, co robisz ┼║le, co chcesz zmieni─çÔÇŽ Porad┼║ si─Ö dietetyka! Zacznij ma┼éymi krokami, nie dieta cud. Silna wola te┼╝ potrzebuje treningu, jak Twoje mi─Ö┼Ťnie.

Co wpływa na Twoje zdrowie i samopoczucie?

1. Zmień jedzenie na pożywienie

┼╗ywno┼Ť─ç ma by─ç naszym po┼╝ywieniem, energi─ů i ┼Ťrodkiem do realizacji marze┼ä, cel├│w i pasji. Osoby, kt├│re nie dojadaj─ů, ciesz─ů si─Ö d┼éu┼╝szym i lepszym ┼╝yciem. Nie chodzi o to, ┼╝eby teraz cierpie─ç┬ána g┼é├│d, ale czy potrzebujesz tego jedzenia a┼╝ tyle? W dzisiejszych czasach nasze organizmy nie radz─ů sobie z nadmiarem jedzenia. St─ůd te wszystkie cywilizacyjne choroby. Nasze praprababcie, ┼╝eby zje┼Ť─ç chleb, musia┼éy najpierw go upiec, a wcze┼Ťniej zrobi─ç m─ůk─Ö. A my na ka┼╝dym rogu mamy sklepik ze ┼Ťwie┼╝ymi pachn─ůcymi bu┼éeczkami, ale czy zdrowymi? Jemy za du┼╝o i za cz─Östo

2. Aktywno┼Ť─ç fizyczna

Cz─Östo jest tak, ┼╝e jak co┼Ť boli, to si─Ögamy po tabletk─Ö, a mo┼╝e warto wyeliminowa─ç przyczyn─Ö, nie skutek? My Polacy jeste┼Ťmy na 3 miejscu na ┼Ťwiecie pod wzgl─Ödem ilo┼Ťci spo┼╝ywanych tabletek przeciwb├│lowych. S─ů one dost─Öpne wsz─Ödzie, sklep, stacja benzynowa, poczta, kiosk ruchu. Po co si─Ö wysili─ç i i┼Ť─ç na spacer, jak mo┼╝na wzi─ů─ç tabletk─Ö!

3. Słońce

Coraz wi─Öcej m├│wimy o dzia┼éaniu ┼Ťwiat┼éa dziennego na nasz organizm. S┼éo┼äce jest niezb─Ödne dla naszego uk┼éadu hormonalnego. Bardzo wa┼╝ny jest dobowy rytm, spanie w odpowiednich ramach czasowych, czyli w godzinach mi─Ödzy 21:00 a 6:00 rano. Sen jest bardzo wa┼╝ny dla naszego organizmu.

4. Twoje my┼Ťli i kontakty mi─Ödzyludzkie

To, jakie mamy nastawienie do ┼╝ycia, ma wp┼éyw na nasze zdrowie i samopoczucie. Jakie my┼Ťli takie nasze ┼╝ycie. Bardzo wa┼╝ne jest pozytywne my┼Ťlenie, nierozpami─Ötywanie przesz┼éo┼Ťci. Bycie tu i teraz, w swojej rzeczywisto┼Ťci. Jak b─Ödziemy umieli kocha─ç siebie, to b─Ödziemy te┼╝ kocha─ç innych. Zacznijmy od siebie, od pracy nad sob─ů, a reszta sama si─Ö u┼éo┼╝y. S┼éuchajmy swojego wn─Ötrza, wyciszmy si─Ö. Mi┼éo┼Ť─ç do siebie to akceptacja tego, jakimi jeste┼Ťmy. Mi┼éo┼Ť─ç jest warto┼Ťci─ů sam─ů w sobie.

Wyjd┼║my do ludzi, zaufajmy im, otw├│rzmy si─Ö na nich. Obdarzajmy innych mi┼éo┼Ťci─ů i przyja┼║ni─ů, a otrzymamy to samo.

Scroll to Top